Sunday, June 10, 2007

7:01 PM

C.I.N.T.A - Part I

C.I.N.T.A

Ketika pertama kali jatuh cinta, semua manusia di dunia akan merasai betapa nikmat dan indahnya perasaan itu. Apa masyarakat dan keluarga kita kata, susah untuk kita terima. Hanya kita dan pasangan sahaja yang betul. Oh! Indahnya saat itu... Seolah-olah dunia ni, hanya kita yang punya. Aku percaya, ramai antara kita yang pernah bercinta. Yang pernah putus cinta pun kemungkinan ada. Yang sedang merana kerana cinta pun, barangkali ada. Setiap hari, pasti ada kisah cinta yang terjadi disekeliling kita semua. Cinta pada Allah, cinta pada Ibubapa, cinta pada suami/isteri, cinta pada adik beradik, cinta pada sahabat handai dan pelbagai lagi. Ada yang sanggup bunuh diri kerana cinta. Betapa kuatnya pengaruh cinta kepada diri manusia. Pada yang baru pertama kali bercinta, hampir semua perkara akan cuba dilakukan untuk pasangan. Akan ada lafaz kata-kata cinta, rindu merindui. Hehehe!! Bermulalah episod untuk keluar temujanji secara berdua. Sudah mula untuk belajar pegang memegang. Ye! Tak semua pasangan melakukannya, tetapi majoriti besarnya terjadi. Kita kena mengakui kebenarannya. Indahnya... Tetapi perlu diingat, ianya tidak seindah seperti yang dijangkakan. Kepada mereka yang baru bercinta, tahniah.

[0] comments

::::::::::[it's a wrap!]::::::::

Comments: Post a Comment

nyam! nyam!

ps2 slim version
kete sendiri-Myvi
sony ericson w900i
yamaha ego 115
arsenal home replica shirt 05/06
arsenal away replica shirt 05/06
sony vaio fs25gp
sony dsc t30 digicam
wang buat tambah modal bisnes
awek/tunang/isteri
spek baru
kurus skit
new nike watch

hak tuih!!

sexy gals
gay/lesbian/tomboy/pondan
automobile
fiat multipla
japanese/korean/latin telemovie

fwen's blog

che nard
afdlin
imran
suria
dania

fav links

arsenal
dewa
nike
nokia
simpsons
swatch
transformers
epl

recent

Ibu & Walid to be...? ::: Aku Kembali ::: Saat Itu ::: Ku Suami, Dia Isteri ::: Detik Bersejarah ::: missing you... ::: :) ::: lelaki vs pompuan ::: hue! hue! ::: ewah! ewah! ewah! :::

ancient

August 2005 ::: September 2005 ::: October 2005 ::: November 2005 ::: December 2005 ::: January 2006 ::: February 2006 ::: March 2006 ::: April 2006 ::: May 2006 ::: June 2006 ::: August 2006 ::: June 2007 :::

S

H

a

D

0

w

[ o-f ]

T

R

a

N

s

c

E

n

D

e

N

C

e

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com